joi, 17 ianuarie 2013

Tati


V-am povestit vreodata cat de nostim este tati al meu dimineata? 
Cu ochii umflati de somn ( cu atat mai umflati cu cat ma trezesc eu mai des sa ma asigur ca mami si tati sunt in preajma si peste noapte..) il duce pe Fratior la gradinita, apoi se costumeaza intr-un fel in care nu am mai vazut alti tatici: isi pune niste colanti negri dar nu isi pune pantaloni pe deasupra! Desi e frig afara poarta doar un tricou si o jacheta, nu  geaca groasa si pantaloni de fas cum imi pune mami mie! Apoi  isi trage peste cap un ciorap gaurit prin care i sa vede doar fata si peste el o ciuperca mare  la care ma intind mereu sa trag de ea. Cred ca s-a prins ca vreau sa o iau eu si si-a legat-o pe sub barbie cu niste chingi! Iar la urma,  chiar inainte sa iasa din casa, isi pune ochelari si manusi negre.. deci ori e spargator de banci, ori cosar, ori biciclist!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu