miercuri, 30 ianuarie 2013

Copii. Suflete. Sperante


Nu prea stiu bine cum sa va povestesc despre un lucru tare, tare trist: despre copii care nu sunt la fel de norocosi ca mine. Iata pe scurt despre ce e vorba:

Construieşte Speranţe" este un proiect prin care Asociaţia "Copii Suflete Speranţe" coordonează strângerea de fonduri pentru construcţia la Constanţa a unui centru nou, ultraspecializat, care va reuni sub acelaşi acoperiş cele mai noi metode de tratament din lume pentru recuperarea şi reabilitarea copiilor cu probleme neuro-motorii.

           Statistic, în România sunt cca. 50 000 de copii cu tulburări neuro-motorii grave şi fiecare din ei are nevoie de o speranţă. Pe data de 3 Martie 2012 am lansat campania "50 000 de speranţe" cu scopul de a strange 1 milion de dolari pentru a demara construcţia acestui centru. Una câte una, fiecare speranţă dăruită ne va aduce mai aproape de a oferi acestor copii o nouă şansă de recuperare. Fiecare donaţie vine cu un tricou unic, un simbol al faptului că fiecare dintre noi multiplicat cu 50 000 putem realiza ceva uimitor.
(text preluat de aici: http://www.copiisuflete.ro/50000 )

Mai multe povesti pe larg gasiti pe site-ul "Copii.Suflete.Sperante"

Stiu ca mami a citit mai intai aici apoi aici, ne-am intristat amandoua, dar apoi am decis impreuna ca putem face un mic efort…ca jumatate din alocatia mea pe o luna nu e un efort chiar atat de mare. Asa ca am intrat in echipa Printesei Urbane pe care o iubim amandoua peste masura de mult si iata-ma cu tricoul de sustinator.

Dar cum sunt ambitioasa de felul meu, vreau sa imi fac si eu echipa mea. Ma ajuta si mami. Are peste 300 de prieteni pe Facebook. Si mai avem si alti vizitatori pe blog.
Ce ziceti, sunteti macar 10 din voi alaturi de aceasta campanie si de noi? Mi-ar placea sa imi trimiteti poze cu voi, cei pe care v-am convins, purtand tricoul de donator si Bubu Silviu ne ajuta cu siguranta sa facem un colaj, o poza de grup.Incercam? Incercam??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu